חילוץ בסידני • נפגעים ושני הרוגים בקרב היריות

    שלמה ריזל No Comments on חילוץ בסידני • נפגעים ושני הרוגים בקרב היריות
    12:16
    16.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on לוין תקף: "הכל הפוך"; ישיבה סוערת בוועדת השרים על חוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות הביטחון האוסטרלים פרצו בדקות האחרונות לבית הקפה באוסטרליה וניהלו שם קרב יריות עם המחבל מן הרון מוניס שהחזיק בשלוש בנות הערובה. על פי הדיווח ארבעה בני אדם מפעו, ומעדויות מהמקום נראה כי יש שני הרוגים מקרב בני הערובה.

    כלי תקשורת מקומיים הסבירו כי 6 אנשים נוספים הצליחו להמלט ומשכך המחבל החל לירות באנשים ופצע לפחות 4 קשה מה שגרם למשטרה פרצה פנימה.

    מן הרון מוניס (man haron monis) בן 49 הוא החוטף שמחזיק בבני הערובה בסידני. כלי תקשורת באוסטרליה פרסמו את זהותו לפני שעות ספורות.

    הרון מוניס מגדיר את עצמו כפליט מאיראן, ככל הנראה בשל השתייכותו לסונה, והגיע לאוסטרליה ב-1996.

    מוניס מגדיר את עצמו כשייך עצמאי והוא מוכר באוסטרליה בשל מעשים פליליים שעשה ובשל שליחת מכתבי נאצה למשפחות חיילים אוסטרליים שנהרגו בעיראק ובאפגניסטן.

    מוניס שחטף בני ערובה בבית קפה יוקרי באזור העסקים של סידני באוסטרליה העלה בשעה האחרונה 3 סרטונים של 3 בנות ערובה בבית הקפה.

    תחילה הועלו הסרטונים לאתר יו-טיוב אך זו הסירה אותם.

    דרמה באוסטרליה: מחבל מחזיק בבני ערובה

    בסרטון נראות בני הערובה אומרות כי יש להיענות לדרישותיו של החוטף לקבל לידיו דגל של המדינה האיסלאמית ושיחה עם ראש ממשלת אוסטרליה טוני אבוט, ולא, "המצב יוחמר".

    החוטף עצמו דורש כי לשוחח עם ראש ממשלת אוסרליה טוני אבוט, וכי השיחה עם ראש הממשלה תהיה בשידור חי. לדבריו, הוא רוצה להודיע בשידור חי בתקשורת החזותית הודעה לאחיו שמחזיק בפצצות בסידני.

    בנות הערובה טוענות גם כי אוסטרליה נמצאת תחת מתקפה של המדינה האיסלמית וכי בסידני מוטמנות 3 פצצות.



    0 תגובות